Červen 2013

Český Krumlov

22. června 2013 v 6:00 Výlety
Jako v pootevřené dlani leží před námi město plné staré slávy a zašlého kouzla, příslovečné svou malebností a nezvyklé krásou svého zjevu. Je to město štědře obdařené přírodou a dějinami.Malebné krumlovské domky dnes poskytují přístřešek rozmanitým obchůdkům a stylovým hospůdkám, mezi nimiž nechybí ani středověké krčmy a prvorepublikové putyky.

Rožmberk nad Vltavou

21. června 2013 v 20:11 Výlety
Rožmberk leží v malebném údolí Vltavy, 10 km od rakouských hranic a 25 km od Českého Krumlova. Nedotčená příroda, nádherná pasáž toku řeky Vltavy .Ve včerejším vedru,byla Vltava plná vodáků,hrozně jsem jim záviděla,hned bych jela s nima.

...zítra vás zavedu do Českého Krumlova, to byla další naše zastávka.
Hezký večer.

V korunách stromů

21. června 2013 v 8:29 Výlety
Pojďte se se mnou projít v korunách stromů.Včera jsme si udělali celodenní výlet do okolí lipenské přehrady.Nejprve jsme zajeli do Frymburka,kde byla dcera s rodinou v kempu pod stanem a pak jsme společně jeli do Lipna nad Vltavou-Kramolína,kde jsme se prošli Stezkou v korunách stromů.

..podívali jsme se ještě na hráz lipenské přehrady...

a mladí se vrátili do kempu a naše další cesta vedla do Rožmberka nad Vltavou...

Více fotek na MÉM DRUHÉM BLOGU

Obrácený koláč

16. června 2013 v 8:48 Recepty
Koláč jsem ochutnala u mojí švagrové,zatím jsem ho nepekla,ale je móc dobrý.

Obrácený jablečný koláč

1,5 vanilkového pudinku
cukr dle chuti
1 máslo

Na plech dejte pečící papír a lehce potřete tukem,narovnejte těsně vedle sebe nakrájená jablka na silnější půlkolečka,posypte cukrem a skořicí.
Žloutky,moučkový a vanilkový cukr vyšlehejte do pěny,přidejte teplou vodu a olej a nakonec mouku s práškem do pečiva.Ušlehejte sníh ze 4 bílků a vmíchejte do těsta.Těsto nalijte na jablka a pečeme na 180°C asi 20-25minut.
Uvařit 1 vanilkový pudink ve 400ml vody,nechat vychladnout a vyšlehat s 1 máslem a cukrem.Hotový koláč nechte vychladnout,překlopte na druhý plech a sundejte pečící papír.Potřete krémem a pocákejte čokoládou.

První kvítek...

15. června 2013 v 19:42 Kytičky-zahrada
Dneska rozkvet první kvítek "černooké zuzanky",kterou jsem si vypěstovala ze semínek a taky další bílá růžička.Rozkvétají náprstníky,stračka a denivky.

Ve čtvrtek v podvečer...

13. června 2013 v 20:28

Dnešní den byl u nás opravdu letní,došlo i na první letošní koupání v bazénu,který jsme teprve v neděli napustili.Na obzoru se taky objevily balóny,letos snad teprve podruhé.

kytičky na letním bytě...ibišky,datury,mračňáky,čtyřlístek,křín...

červená vajgélie
převislá petúnka
kalanchoe,diacsie,všelicha

Hezký večer a blížící se víkend, na který slibují letní teploty.

A je to za náma....

9. června 2013 v 8:32
Více smajlíků ke stažení

Hezké nedělní ráno.U nás bude dneska odpočinkový den,po včerejším uklízecím dni po svatbě.Jinak se nám vše vydařilo i počasí bylo nádherné,obřad na zámku Konopiště,pak oběd v rodinné vinárničce,moc jsme si pochutnali.K obědu jsme měli krůtí závitek s nivou a pepřovou omáčkou s americkými bramborami a oblohou.Nejhezčí atmosféra byla pak doma na zahradě .Mladé osazenstvo rodiny připravilo ženichovi a nevěstě plno překvapení v podobě svatebních her.Velké díky patří kapele,manželům Horváthovým, po celý večer nádherně hráli a zpívali .

více foto ZDE

Vše připraveno....

6. června 2013 v 13:57 Kytičky-zahrada
Ahoj ,moc vás všechny zdravím.Včera u nás byl konečně po delší době slunečný den.Já sice celé dopoledne strávila pečením na svatbu,ale odpoledne přišla na řadu taky zahrádka,sekání trávy a pletí záhonků a kytiček.Dneska po ránu bylo zase zamračeno, ale teď po obědě vysvitlo sluníčko a je teplo.Tak doufáme,že zítra bude alespoň takhle.

rolády a koláčky ze sýrů

....a ještě pár fotek ze zahrady

První červnový....

1. června 2013 v 7:00 Kytičky-zahrada
Máme tady červen,počasí tomu sice moc neodpovídá,ale snad se dočkáme teplejších dní bez deště.Příští týden mně čeká "dovolená",která bude ve znamení příprav na svatbu syna,který se žení 7.6.Svatba bude menší ...obřad,oběd a pak večer doma na zahradě.Tak nám držte palce,ať to zvládneme v pohodě a za příznivého počasí.

Posílám pár foteček ze včerejší zahrádky.Odpoledne se udělalo hezky,ale celé páteční dopoledne lilo jako z konve.

Přeji vám hezký,pokud možno slunečný víkend a uháním do práce, já mám tento víkend pracovní.

Blog založen v dubnu 2011

Děkuji za návštěvu a zanechání milých komentářů